mardi 1 novembre 2016

TP-link neffos Y5 vs TP-link neffos C5

Καλημέρα! Ήρθε ο καιρός να πάρω νέο κινητό επειδή το προηγούμενο μου έκλεισε 5ετία (!) και πλέον έχει πολλά προβλήματα στο hardware και μάλλον φτάνει στο τέλος του. Δεν έχω πολλές γνώσεις στα κινητά ωστόσο μετά από ψάξιμο κατέληξα σε αυτά τα δύο τα οποία τα θεωρώ VFM και από αξιόπιστη εταιρία. Ωστόσο θα ήθελα να μου πείτε τις απόψεις σας ποιό είναι καλύτερο. Τις βασικές διαφορές τις έχω εντοπίσει. Ωστόσο κάποιες πιό εξειδικευμένες λεπτομέρειες όπως π.χ. στους επεξεργαστές δεν τους γνωρίζω και το google δεν με βοήθησε ιδιαίτερα. Αν κάποιος έμπειρος έχει μια καλή απάντηση θα χαρώ να την ακούσω. Όπως επίσης αν έχετε να μου προτείνετε κάτι καλό και αξιόπιστο (το πολύ 100+ ευρώ επειδή δεν παίζει μία!) από γνωστή εταιρία και όχι άμεση κινεζιά διότι δεν έχω ακούσει και πολλά καλά λόγια όσον αφορά τις αντοχές τους. Όπως καταλάβατε το κινητό το στίβω και θα ήθελα να αντέξει όπως αυτό που είχα τώρα. Δηλαδή αν μου έβγαζε άλλα 4 χρόνια καλά θα ήταν :P
Στο ζουμί τώρα. Αυτά τα δύο κινητά προσπαθώ να συγκρίνω http://ift.tt/2fbXWmd και http://ift.tt/2fbXWmd

PS. Επίσης αν γνωρίζετε αν το C5 παίρνει αναβάθμιση για android 6!
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά! :)


TP-link neffos Y5 vs TP-link neffos C5

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire