samedi 12 novembre 2016

Επιλογή συσκευής εώς 200ευρώ,Παρακαλώ την αποψή σας!!

Καλησπέρα παιδιά:D

Έπεσε απο το μηχανάκι το Χiaomi note3 μου και παρότι ραγισε και έχει ανοίξει ,δουλεύει ακόμα σε όλα (σχεδόν):lol:!Ομως ζυγώνει η ώρα του και
θα ήθελα την βοηθεια σας για να επιλέξω συσκευή εώς 200ε ταβάνι -αυστηρά(δεν γίνεται να προσθέσω ούτε ευρώ -υπάρχει λόγος)!!
Πρέπει να έιναι αποκλειστικά σε ένα απο τα εξής καταστήματα : κωτσόβολος,mediamarket ή πλαίσιο.
Κοιτάζω να έχει καλή μνήμη(2G) ,εμφάνιση, φωτογραφία αξιοπρεπή και το Sar να μην έιναι στον Θεό!!
Λογω SAR απέκλεισα τις συσκευές Ηyawei Honor 7 lite(5C),Lenovo A7010 επειδή δεν χρησιμοποιώ handsfree και ότι κι αν μου πείτε έχω επιρεαστεί.:(

Αυτά που ξεχώρισα είναι τα -Sony xperia C4, - Ηυawei P8 Lite, -Lenovo vibe K5 και - zte blade v7 lite.ΖΤΕ δεν είχα ποτε και είμαι επιφυλακτικός!
Παρακαλώ πείτε μου την αποψή σας γι αυτά ή και κάποια άλλη πρόταση εάν θα επιλέγατε εσεις στην θέση μου!!! ευχαριστώ:confused: :ninja:


Επιλογή συσκευής εώς 200ευρώ,Παρακαλώ την αποψή σας!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire