mercredi 16 novembre 2016

Dual sim Moto G4 / J5 η κάποιο Xiaomi / Meizu με int. Rom

Θέλω να αγοράσω ένα κινητό σαν δεύτερο για να το έχω σαν backup λύση σε κάποιο από τα ταξίδια μου στο εξωτερικό.
Αν και είμαι υπέρ των EU συσκευών λόγω εγγύησης, λέω να είμαι ανοιχτός σε κάποιο κινέζικο αρκεί να φοράει οπωσδήποτε international rom επειδή δεν θέλω να μπλεξω με bloatware και αλλαγές ρομπότ, θ αλλάξει μείνει στοκ.Προφανώς στην περίπτωση του κινέζικου δεν με πειράζει να μην έχει ελληνικό μενού αλλά να υποστηρίζει ελληνικό πληκτρολόγιο.

Είμαι μεταξύ:

Moto G4 dual 2/16
Samsung J5 2016 dual

Και πείτε μου οποίο νομίζετε από κινέζικα

Xiaomi note 3 pro international
Xiaomi note 4 international

Υπαρχει κάποιο meizu η leeco με international rom?
Τα meizu του e-shop ποιες ρομπότ φοράνε? International η τις κινέζικες multilanguage?

Ευχαριστώ προκαταβολικά.


Dual sim Moto G4 / J5 η κάποιο Xiaomi / Meizu με int. Rom

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire