lundi 14 novembre 2016

Smartphone μεχρι 250 ευρω.

Καλησπερα σας.

Εχω εδω και καιρο ενα lg g3, και εχω μπει στον πειρασμο μεχρι τα Χριστουγεννα να το αλλαξω, αλλα δε ξερω με τι συγκεκριμενα!!

Εχω βρει δυο συσκευες που μου αρεσουν παρα πολυ, το xiaomi redmi note 4, και το xiaomi redmi pro. Το 3 pro, το αποκλειω, γιατι ειναι λιγο outdated σε σχεση με αυτα τα δυο στο design (Δεν ειμαι καποιος που καθεται και βλεπει το κινητο του πολυ, αλλα θα μου αρεσε μια slick και ομορφη συσκευη). Αυτα τα 2 κινητα, μιλαμε για τις εκδοσεις των 64gb το note 4, και το pro με τα 32. Ιδιος επεξεργαστης, helio x20, στα 2.1 ghz, ιδια ram 3gb, μονο μνημη τους αλλαζει και κατι αλλα ψιλολογια.

Τι να προτιμησω? Το ενα εχει led οθονη, το αλλο οχι. Το ενα εχει διπλη καμερα, το αλλο οχι. Το ενα εχει type c usb, το αλλο οχι. Ειμαι γενικα πολυ μπερδεμενος, και θα δεχομουν και αλλες αποψεις για αλλα κινητα σε αυτη τη κατηγορια.:blink::(

Εδω εχετε και ενα side by side comparison απο το gsm arena σε θεματα χαρακτηριστικων!

http://ift.tt/2fOHbgD

Ευχαριστω εκ των προτερων!

Γιωργος!:O


Smartphone μεχρι 250 ευρω.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire