samedi 12 novembre 2016

Πληροφορίες και επιλογή κινητού!! Please a little Help!!

Καλησπέρα παιδιά, είμαι καινούριος στο forum οπότε αν είναι σε λάθος κατηγορία το θέμα σας παρακαλώ μεταφέρετε το (Ευχαριστώ προκαταβολικά για την κατανόηση). Θα μπω απευθείας στο ψητό, είμαι κάτοχος ενός Xiaomi Mi3 και θέλω σιγά σιγά να κάνω μία αναβάθμιση. Είμαι ανάμεσα σε Xiaomi Mi5s Plus (Για το οποίο διαβάζω αρνητικά σχόλια για την κάμερα και τον ήχο-αλλιώς θα το αγόραζα σίγουρα), Samsung S7 Edge, Xiaomi Mi5 (4GB Ram) Ceramic Edition. Tο μεγαλύτερο ερώτημα που θέτω στον εαυτό μου είναι: 6GB RAM ή 4GB RAM? Please help!! Και δεύτερον, από την στιγμή που κατοικώ μόνιμα Αγγλία, Μάντσεστερ, υπάρχει περίπτωση να έχω τα ίδια προβλήματα με το τελωνείο όπως και στην Ελλάδα? (Για όσους γνωρίζουν βέβαια!!)


Πληροφορίες και επιλογή κινητού!! Please a little Help!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire