vendredi 4 novembre 2016

Επιλογή δίκαρτης συσκευής

Γεια σας παιδιά,

Είμαι κάτοχος του LG G2 και μετά από 3 χρόνια συμβίωσης με τη συσκευή, θέλω να την αντικαταστήσω με μία δίκαρτη, με ανώτατο όριο τιμής τα 500-550 (600 βαριά βαριά αν έχει όλα όσα ζητάω).

Στα υπόψιν μου, έχω τα παρακάτω:

1. ZTE Axon 7 - Η έκδοση με τα 6gb RAM (Chinese version)
2. Xiaomi Mi Note 2 6gb - International version
3. LeEco Le Pro 3
4. Είμαι ανοιχτός και σε άλλες προτάσεις

Στα απαραίτητα:
1. 6gb RAM
2. 128gb (και πάνω) Internal Storage (και όχι microSD)
3. Dual Sim
4. Καλή μπαταρία (4000mAh > πάνω)
5. Κάμερα καλύτερη απο του LG G2 που έχω τώρα
6. Καλή CPU / GPU

Στα όχι και τόσο απαραίτητα αλλά σίγουρα στα +++ της συσκευής:
1. AMOLED screen (ή καλύτερη)
2. ROMS / Flashing: δεν ασχολούμαι πλέον λόγω χρόνου, οπότε πχ. το 1+ δε με ενδιαφέρει τόσο.
3. Screen size: Θα ήθελα να μη ξεπεράσω τις 5.5 αλλά αν υπάρχει κινητό που να καλύπτει τα παραπάνω, θα συμβιβαστώ και με μεγαλύτερη οθόνη.
4. Ανάλυση οθόνης: 2K αλλά και εδώ μπορώ να συμβιβαστώ με FHD αν έχει το υπόλοιπο πακέτο.
5. Να υποστηρίζει όλες τις βασικές μπάντες.
6. Updates.
7. Εγγύηση (αλλά από τη στιγμή που κοιτάω για αγορά από Κίνα, φαντάζομαι πάει περίπατο).
8. Stereo ηχεία στυλ Axon 7.

Αδιάφορα
1. Curved screen

Ευχαριστώ πολύ!


Επιλογή δίκαρτης συσκευής

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire