mardi 20 septembre 2016

LG Κριτική – Απίστευτη ταλαιπωρία!

Η απίστευτη ιστορία μου με την LG έχει ως εξής: Το LG G2 smartphone που είχα περίπου 2 χρόνια ξαφνικά παρουσίασε πρόβλημα μη ανταπόκρισης της οθόνης. Βέβαια δεν ήταν και τόσο ξαφνικό μιας και από την αρχή η απόκριση οθόνης δεν ήταν τέλεια, όμως το παρέβλεψα καθώς θα έπρεπε να το στείλω Αθήνα για service (είμαι από Θεσσαλονίκη).

Στέλνω το κινητό για service μέσω εγγύησης αρχές Ιουλίου. Μερικές μέρες μετά μου έρχεται πίσω ένα άλλο κινητό LG G4! Από ότι αποδείχθηκε στη συνέχεια ήταν το κινητό κάποιου άλλου, είχαν κάνει λάθος και το δικό μου το είχαν στείλει στον άλλο. Εγώ από μόνη μου ενημέρωσα ότι το κινητό δεν είναι το δικό μου, από ευσυνειδησία και υποψία ότι κάποιος άλλος μπορεί να το ψάχνει (αν και το κινητό ήταν καλύτερο από το δικό μου και μια χαρά θα με βόλευε). Αντί λοιπόν να αναγνωρίσουν την καλή μου πρόθεση και να απολογηθούν για το λάθος, μου είπαν κοφτά πότε θα έρθει άνθρωπος να το παραλάβει. Εν πάσει περιπτώσει, το δίνω πίσω και κάποιες μέρες αργότερα έρχεται το δικό μου κινητό.

Δυστυχώς όμως η ιστορία δεν τελειώνει εδώ. Γιατί το κινητό μου τώρα είχε κάποιο άλλο πρόβλημα (που δεν είχε πριν)! Δεν έμπαινε στο ίντερνετ. Που σημαίνει ότι κάποιος το χάλασε στο service και εκτός από αυτό δεν διαπιστώθηκε η βλάβη έγκαιρα πριν μου το στείλουν!! Τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο, μου λένε για να μην το ξαναστέλνεις για service πήγαινέ το σε ένα κατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Το πάω, μου λένε ότι πρέπει να το στείλουν Αθήνα. Μια τρύπα στο νερό δηλαδή. Στέλνεται ξανά Αθήνα λοιπόν για service 2η φορά. Αυτό έγινε αρχές Αυγούστου. Είχα δηλαδή 1 μήνα ήδη χωρίς κινητό.

Από τότε μέχρι σήμερα, τέλη Σεπτεμβρίου δεν έχω παραλάβει κινητό και στην κατάσταση της procordia γράφει Waiting spare part. Έχω επικοινωνήσει και μαζί τους και λένε ότι δεν έχουν ενημέρωση για το χρόνο στον οποίο θα έρθει το ανταλλακτικό. Έχω υποστεί τεράστια ταλαιπωρία κοντεύω 3 μήνες χωρίς κινητό, έχοντας καθόλου ενημέρωση για το πότε θα το παραλάβω. Και χωρίς καμία απολογία για όλα αυτά από την LG και πάντα με υφάκι στο τηλέφωνο. Το λιγότερο που θα μπορούσαν να κάνουν θα ήταν να μου στείλουν ένα καινούργιο κινητό. Ακόμα και να το παραλάβω πλέον έχω τις αμφιβολίες μου για το κατά πόσο θα είναι εντάξει.

Οι χειρότερες εντυπώσεις, πραγματικά. Δεν ξανααγοράζω τίποτα από LG.


LG Κριτική – Απίστευτη ταλαιπωρία!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire