mardi 20 septembre 2016

Τηλεόραση 600-650max- Γνώμη για LG 50UH635V

Ελπίζω να γράφω στην σωστή κατηγορία αλλιώς παρακαλώ το θέμα μου να μεταφερθεί.

Ενδιαφέρομαι για αγορά νέας τηλεόρασης.
Ξεκίνησα βάζοντας ταβάνι τα 600 ευρώ. Σε αυτά τα χρήματα βρήκα αν δεν κάνω λάθος 2 LG και 1 Samsung.
Γενικά σε αυτά τα χρήματα βλέπω ότι τα χαρακτηριστικά είναι 4K HDR 49-50 ίντσες.

Πηγαίνοντας σε public-plaisio και Kotsovolo και στα 3 καταστήματα μου πρότειναν ως καλύτερη λύση στα 649Ε την LG 50UH635V. Είναι μοντέλο του 16, πρέπει να έχει κανα 5μηνο στην αγορά με κατανάλωση Α+.
Μου έκανε εντύπωση ότι και οι 3 πρότειναν την ίδια(χωρίς να γνωρίζει ο ένας για τον άλλο).
Τις είδα και τις 4 απο κοντά(και πολλές άλλες) και έχω την εντύπωση ότι σε αυτά τα χρήματα και εμένα μου φαινόταν η καλύτερη.
Γενικά έως τώρα δεν είχα τηλεόραση οπότε δεν χαρακτηρίζεται έμπειρο το μάτι μου. Smart είναι-wifi-καλό ήχο έχει- τα διπλά watt απο τις άλλες που κάνουν 50Ε κάτω-το μενού της μου άρεσε-screen mirroring που δοκίμασα μια χαρά. Γενικά δεν βρήκα κάτι που να με χαλάει.
Θα ήθελα όμως τη γνώμη κάποιου πιο έμπειρου στη συγκεκριμένη αγορά απο εμένα και να μου πείτε αν υπάρχουν άλλες επιλογές σε αυτά τα χρήματα.
Απο αξιοπιστία-εγγυήσεις-σταθερή ποιότητα στην πάροδο του χρόνου τί παίζει; Μεγάλο αρχείο να βάλεις πχ 8 γίγα σε φλασάκι φαντάζομαι δεν θα έχει πρόβλημα να αναπαράγει σωστά?

Τελικά το πλαίσιο μου πρότεινε ετοιμοπαράδοτη στα 649 με δώρο βραχίωνα 2 σημείων(κανα 60άρι κάνει) γιατί με τις βλακείες τα ποδαράκια που έχει η LG δεν μου φτάνει το τραπεζάκι που έχω(είναι 1m στο πλάτος το τραπεζάκι μου)+ ένα μπριζάκι ασφαλείας(κανα 5Ε κάνει) και φυσικά παράδοση+αντικαταβολή δωρεάν.

Θα αγοράσω τηλεόραση το λιγότερο σε 2-3 εβδομάδες και το αργότερο σε 3 μήνες. Θα μπορούσα να το καθυστερήσω μέχρι το αργότερο 3 μήνες(πχ όπως με τις κάρτες γραφικών πριν λίγο καιρό άξιζε να περιμένεις λόγω νέας αρχιτεκτονικής) αν περιμένουμε κάποια νέα τεχνολογία.

Θα εκτιμήσω κάθε απάντηση και γνώμη απο κάποιον πιο ειδικό, παρακαλώ όμως μην μου προτείνετε ακριβότερες. Το ξέρω ότι ίσως αξίζουν αλλά είμαι ήδη εκτός μπάτζετ και δεν νομίζω κιόλας ότι χρειάζομαι κάτι καλύτερο.

Ευχαριστώ.


Τηλεόραση 600-650max- Γνώμη για LG 50UH635V

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire