mardi 4 octobre 2016

Πρόβλημα από αθέτηση συμφωνίας WIND

Κάποιους μήνες πριν με κάλεσε στο τηλέφωνο μου μια κυρία από τη WIND και πρότεινε ένα πρόγραμμα με συγκεκριμένο ΤΕΛΙΚΟ κόστος, το οποίο αποδέχτηκα μετά από αρκετά τηλεφωνήματα.

Όταν ήρθε ο πρώτος λογαριασμός, έκπληκτος είδα ότι το κόστος δεν ήταν αυτό που είχαμε συμφωνήσει αλλά σχεδόν διπλάσιο! Μετά από αλλεπάλληλα ηλεκτρονικά μηνύματα, παραδέχθηκαν τη συμφωνία μας και το μηνιαίο κόστος που είχα συμφωνήσει με την κυρία αλλά μου βγάζουν διάφορα καινούρια κόστη γιατί λένε πως ξεπερνάω το πάγιο!! Το πάγιο περιλαμβάνει 1500 λεπτά, 1500 sms και 5 GB από τα οποία καταναλώνω ούτε το 20 % και φυσικά δεν παίρνω τριψήφια/πενταψήφια κτλ.

Τους εξηγώ πάλι σε μήνυμα (γιατί στο τηλεφωνικό κέντρο περιμένω αιώνια) ότι με χρεώνουν άσχετες χρεώσεις , μου απαντάνε μετά από τρεις εβδομάδες ότι κατάλαβαν και ότι μόνο ένα μήνα είχα χρεώσεις εκτός παγίου. ΟΚ λέω, ας κάνω το βλάκα για ένα μήνα. Έρχεται νέος λογαριασμός στον οποίο είχε πάλι υπέρογκες χρεώσεις εκτός παγίου!! Ξαναστέλνω μήνυμα και μου απαντάνε μετά από εβδομάδες άλλα αντί άλλων!!!

Έχω χάσει την ψυχική μου ηρεμία, δεν έχω τηλέφωνο γιατί μου έχουν κάνει φραγή (και συνεχίζουν να χρεώνουν ενώ έχω φραγή!!) για χρεώσεις που κατέβασαν από το κεφάλι τους και ασχολούμαι όλη μέρα με την πάρτη τους ενώ οι υποχρεώσεις μου οι καθημερινές τρέχουν.

Τι μπορώ να κάνω για να τελειώνω αυτο το μαρτύριο; Να σημειώσω ότι ποτέ δεν μου ήρθε συμβόλαιο να υπογράψω, μου είπε ότι η τηλεφωνική συγκατάθεση είναι αρκετή και απλά μου ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι μεταφέρθηκα σε νέο πρόγραμμα.

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.


Πρόβλημα από αθέτηση συμφωνίας WIND

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire