dimanche 16 octobre 2016

Huawei P9 Lite vs Samsung A5 2016 vs Samsung S6

Καλησπερα σε ολους! Σε περιπου μισο μηνα θα εχω επιδοτηση οποτε σκεφτομαι ενα απο τα παραπανω κινητα. Το προβλημα ειναι το πιο ειναι το περισσοτερο "value for money" ωστε να το κρατησω οσο περισσοτερο καιρο γινεται. Ο μονος λογος που θελω να αλλαξω το καταπληκτικο για την χρηση που το εχω Lenovo a7010 ειναι γιατι ειναι πολυ παντοφλα για τα γουστα μου δυστηχως.

Τα κριτηρια ειναι: α) καλες επιδοσεις, δηλαδη να μην κολλαει και να μην ζεστενεται σε τρομακτικο επιπεδο τις σπανιες φορες που θα παιξω (αν και το πιο βαρυ παιχνιδια που θα παιξω ειναι το hearthstone). Πιο πολυ βλεπω βιντεακια (σε wifi) και σερφαρω (σε wifi και 4g).
β) καλη καμερα, χωρις να εχω φοβερες απαιτησεις ομως.
γ) καλη μπαταρια, ωστε να μου βγαζει την μια μερα ανετα. Σαν μετρο συγκρισης, το Lenovo a7010 που εχω τωρα, μονο μια φορα το εχω παει σε 30% μπαταρια οταν γυρισα απο δουλεια. Συνηθως ειμαι καπου στο 50%.

Οι επιφυλαξεις μου για καθε συσκευη ειναι οι εξης:
1) Huawei P9 Lite: Ολα καλα και ωραια αλλα γιατι τοσο υψηλο σαρ? Δεν χρησιμοποιω hands free και ουτε προκειτε και ειναι το μονο που με προβλιματιζει.
2) Samsung A5 2016: Πολυ ωραιο αλλα με το bloat που εχει η samsung φοβαμαι μηπως τα 2gb ραμ ειναι λιγα.
3) Samsung S6: Εδω θελω να καταληξω πιο πολυ αλλα με φοβιζει η μπαταρια του και το γεγονος πως, αν και δεν εχω παει ποτε σε service κοποιο κινητο μου γιατι τα προσεχω, μια ζημια θα ειναι πολυ κοστοβορα.

Ευχαριστω εκ των προτερων οποιον/οποια απαντησει. :)


Huawei P9 Lite vs Samsung A5 2016 vs Samsung S6

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire