samedi 1 octobre 2016

Απογοητευμένος πελάτης Forthnet -Nova

Μάλλον μετά από 4 χρόνια Nova ήρθε η ώρα να πάω ΟΤΕ αφού ευτυχώς με πήρανε και τηλ για προσφορά.
Όλα ξεκίνησαν από την νέα πολιτική που εφάρμοσε η εταιρία τον Σεπτέμβριο... κι ενώ μου είχε σταλεί μήνυμα ότι δεν θα αλλάξει τπτ σε χρεώσεις και υπηρεσίες με το να γίνει το Nova3play, ξαφνικά κι ενώ στα κινητά είχα χρέωση σταθερού (το οποίο είχα αποκτήσει μαζί με τα HD δώρο και είχα ανανεώσει για 1 χρόνο ) κι ενώ στο λογαριασμό μου στην καρτέλα μου γράφει ότι έχω τα κινητα με χρέωση σταθερών με το έτσι θέλω η κυρία ΝΟΒΑ μου λέει ότι από Σεπτέμβρη θα πληρώνω το λεπτό 0,3 ευρώ ακούσουν ακουσον! ΤΟ ΛΕΠΤΟ με χρέωση ανά λεπτό! Δλδ τα 3 λεπτά κοντά 1 ευρώ! Κλεψια κανονική! Πήρα τηλ και τους λέω πως θα με χρεωσετε τα κινητα έτσι εφόσον στην καρτέλα μου λέει ότι τα έχω με χρέωση σταθερού; Μου λέει έτσι είναι, γίνανε κάποιες αλλαγές αν θέλετε μπορείτε να διακοψετε! Ορθα κοφτα!
Τότε έτρεχε και η προσφορά με 34,90 θα είχες τα novacinema και δωρεάν κινητά! Ξαναπαιρνω τηλ και λέω παιδιά τρέχει αυτή η προσφορά μου λένε ναι, ωραία λέω μπορείτε να μου βάλετε με 5 ευρώ κι εμένα τα cinema και τα δωρεάν κινητά; Μου λένε ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ είστε υφισταμενος πελάτης και έχετε και το novasport 1 (από τότε που είχα βάλει την ΝΟΒΑ εκείνα τα Χριστούγεννα 4 χρόνια πριν που είχε βγάλει την προσφορά.) Μου λένε ούτε τα κινητα μπορούμε να σας δώσουμε!
Έτσι με το έτσι θέλω στα κοψαμε ενώ η καρτέλα στο novaccount μου λέει πως έχω χρέωση σταθερών στα κινητά! ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ για έναν υφισταμενο συνδρομητή 4 χρόνων!
Εγώ φυσικά όταν έρθει ο μήνας θα πληρώσω ΣΤΑΘΕΡΗ ΧΡΕΩΣΗ για τα κινητά όπως λέει ο λογαριασμός μου ότι έχω! .
Επίσης ευτυχώς με πήρε ο ΟΤΕ και μου έκανε μεγάλη προσφορά για 3play προχθές και την Δευτέρα Τρίτη έρχεται ο κουριερ για υπογραφή...


Απογοητευμένος πελάτης Forthnet -Nova

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire