samedi 15 octobre 2016

Επιστροφη κινητου απο αντιπροσωπεια με ζημιες

Καλησπερα σε ολους. Εστειλε η ξαδερφη μου για επισκευη ενα κινητο lenovo s60 για επισκευη αξιοποιωντας την εγγυηση. Συγκεκριμενα δεν δουλευε το μικροφωνο και μαλιστα καποια στιγμη δεν ανοιγε κιολας. Το κινητο παραδοθηκε αγρατζουνιστο στο mediamarkt οπου και αγοραστηκε. Δεκα μερες μετα τις το επιστρεφουν με σπασμενο το πορτακι της sim (στην ακρουλα) και στο χαρτι γραφουν οτι βρεθηκε στραβωμενη η οθονη και δεν γραψαν τιποτα για επισκευη περα απο αναβαθμιση λειτουργικου. Ετυχε να μουν μαζι της οποτε ρητα της ειπα δεν το δεχεσαι να φτιαξουν το πορτακι που σπασαν και να εξηγησουν τι εννοουν στραβωμενη η οθονη.

10 μερες μετα καλεσαν τη ξαδερφη μου να παει απο το καταστημα. Εκει της ειπαν οτι η λενοβο δεν αντικαταστει για να επισκευασει πχ το μικροφωνο που οντως καλυπτει η εγγυηση, θελουν 180 ευρω για αντικατασταση οθονης και οτι ειναι παγεια πολιτικη της lenovo αν εχει καποια αλλη ζημεια να μην προχωρανε σε αλλες επισκευες αν δεν φτιαξουν και τα υπολοιπα. Αυτο σημαινει οτι δεν της φτιαχνουν ουτε καν το πορτακι :blink: και αναρωτιεμαι τωρα εχει νομικο πατημα αυτο που λενε; Χωρια οτι υποψιαζομαι οτι και η οθονη στρεβλωσε απο λαθος του μεταφορεα ή του τεχνικου. Παραδιδεις ενα κινητο χωρις σημαδια/χτυπηματα και ξαφνικα βρισκεις σπασμενο το πορτακι της sim... ποσο μακρυα ειναι απο το να καναν και αλλες ζημιες;

Εν ολιγοις τι κανουμε σε αυτη τη περιπτωση; Καταγγελια στη προστασια καταναλωτη;


Επιστροφη κινητου απο αντιπροσωπεια με ζημιες

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire