jeudi 13 octobre 2016

Ιντερνετ σε καρτοπρογραμμα -επειγον

Καλησπέρα, αυριο εχω ταξίδι και εχω μείνει πχ με 100ΜΒ. Προσπαθω να βαλω 5€/500ΜΒ αλλα δεν με αφήνει.
Μου βγάζει το εξής μηνυμα

"H ENEPΓOΠOIHΣH TOY ΠAKETOY ΔEN EINAI EΦIKTH. MΠOPEITE NA ENEPΓOΠOIHΣETE TO ΠAKETO ΞANA TON EΠOMENO TIMOΛOΓIAKO MHNA."

Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση μου ειπε μπορω να το ενεργοποιήσω μονο μετα τις 24/11 αλλα τα χρειάζομαι αυτο το ΣΚ. Μου ειπε να βαλω 3€/120ΜΒ αν θελω. Ή να παρω κάρτα -προφανώς των 10€ γιατι το ιντερνετ εχει 5,04€...!!! - και απο αυτα τα λεφτα να το βαλω. Ωστόσο μεσα στο καρτοπρογραμμα εχω απο πάγια 21,35€ .. Μα δεν ειναι βλακεια να κάθονται αυτα τα λεφτα και να μη μπορω να τα χρησιμοποιήσω ;;;;

Υπάρχει καποιος τρόπος να τα ξοδέψω σε ΜΒ χωρις να παρω κάρτα; Σκέφτηκα να μη παρω καν κάρτα αλλα ξέρει κανεις αν θα χρεώνει απο εκείνο το ποσο;

Ειναι λιγο κοροϊδία... Σκεφτομαι να το κανω CU αλλα δεν ξερω αν αξίζει. (Βέβαια αυτο ειναι ενα αλλο θέμα)


Ιντερνετ σε καρτοπρογραμμα -επειγον

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire