samedi 3 septembre 2016

[ΑΡΧΑΡΙΟΣ] Προβλήματα με κιθάρα Yamaha 112V σε sustains και

Καλησπέρα σας
Είμαι τελείως αρχάριος και θέλω τα φωτά σας. Δεν ξέρω πολλές ορολογίες και ορισμούς για τις κιθάρες και κυρίως στα Ελληνικά, θα προσπάθησω να σας εξηγήσω τα προβλήματα μου όσο καλύτερα μπορώ αγόρασα πρόσφατα μία κιθάρα την Yamaha 112V την έχω συνδέσει με τον υπολογιστή και μαθαίνω να παίζω με το παιχνίδι Rocksmith
και έχω παρατηρήσει ότι έχει προβλήματα στα sustains και καθώς και στα hammer-ons, σε κάθε fret πρέπει να παίζω την χορδή δλδ αν θέλω να παίξω την Ε χορδή και έχω να παίξω την Fret 3 και μετά την Fret 1 πρέπει να κάνω το εξής Fret 3 και Ε και μετά Fret 1 και E αντίς Fret 3 και Ε και μετά Fret 1

Παρακαλώ δείτε τα videakia και θα καταλάβετε ακριβώς τι εννοώ

Sustains
https://www.youtube.com/watch?v=mPRA5LIRPG8

Hammerons
https://www.youtube.com/watch?v=vWJA2p-ADU8

Στα sustains το Rocksmith λέει πως το δάχτυλο ίσα που πρέπει να ακουμπάει για να πετύχει άλλα λίγο που το ακουμπάω δεν παίζει καθόλου


Μήπως είναι ελαττωματική η κιθάρα μου;
Μήπως χρειάζεται κάποια ρύθμιση;


[ΑΡΧΑΡΙΟΣ] Προβλήματα με κιθάρα Yamaha 112V σε sustains και

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire