dimanche 18 septembre 2016

Xperia Z5 πρόβλημα και εγγύηση

Καλησπέρα σε όλους στο φόρουμ γράφω αυτό το θέμα για να ρωτήσω σχετικά με το σέρβις της Sony.Να αρχίσω λέγοντας ότι το Xperia Z5 πριν μια βδομάδα μου παρουσίασε πρόβλημα (εντός εγγύησης) και το πήγα στον επίσημο αντιπρόσωπο (Ηράκλειο Κρήτης μένω) και μετά από 2 μέρες το παραλαμβάνω απλά με Factory Reset γιατί από ότι μου είπαν δεν το ανοίγουν αυτοί γιατί είναι αδιάβροχο.Τέλος πάντων στις 16/09 το πάω ξανά και λένε θα το στείλουν Αθήνα.Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι έχει μια ρωγμή το πίσω γυαλί και φοβάμαι μη μου πουν εκτός εγγύησης (εξέφρασε την ίδια ανησυχία και ο τύπος από το σέρβις).Τώρα θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί να βγει εκτός εγγύησης αυτό λόγω κακής χρήσης ας πούμε ή κάτι τέτοιο.Και επίσης επειδή βλέπω αρκετά παράπονα από το σέρβις αυτό θα ήθελα γνώμες για το τι μπορώ να κάνω αν όντως μου το βγάλουν εκτός δηλαδή αν θα έχουν δίκιο αυτοί ή όχι


Xperia Z5 πρόβλημα και εγγύηση

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire