lundi 19 septembre 2016

αποχώρηση από vodafone....

το συμβόλαιο για 2 αριθμούς που έχω λήγει στις 21/09.κι ένα στικ ίντερνετ που δεν έχω δέσμευση.
μετά από κάποια τηλεφωνήματα από την προηγούμενη βδομάδα,σήμερα έκανα αίτηση τηλεφωνικά για διακοπή όλων μου των γραμμών και ακούσατε-ακούσατε.
έπρεπε να κάνω την αίτηση 30 μέρες πριν λήξη το συμβόλαιο,άρα,θα παραμείνεις στην εταιρεία τσαμπουκά 1 μήνα ακόμα και θα πληρώσεις τα πάγια άνευ έκπτωσης αφού λήγει το συμβόλαιο....άρα...20 η κάθε γραμμή επί 2,40,+40 έππτωση που είχα 80 και 15 ένα στικ για ίντερνετ,95 ευρώπουλα επειδή,προκειμένω να γίνω κακοπληρωτής,αποφάσισα να κόψω τα τηλέφωνα.
επίσης μου είπαν να πάω στο τοπικό κατάστημα vodafone για να επικυρώσω την διακοπή.
πάμε πάλι τώρα....γατάκι,υπονόησε η υπάλληλος,δεν σου τα είπανε καλά...για κάθε διακοπή γραμμής,χρεώνουμε και 20 ευρόπουλα.
έχουμε λοιπόν....τόλμησες να διακόψεις 3 γραμμές?...95 το πάγιο κι 60 επειδή έτσι γουστάρουμε 155 ευρώ.
μάλιστα κύριοι.σε όλη μου την ζωή στην vodafone,όλες οι πληρωμές μου εμπρόθεσμες....ρίξε μας κι 155 για το αποχαιρετιστήριο πάρτι.:dizzy::chair:

συνοπτικά,σήμερα έκανα αίτηση να κόψω τις γραμμές μου και πρέπει να πληρώσω 155 ευρώ περίπου.

έκανα σήμερα κιόλας μια καταγγελία στην εεττ...τι θα γίνει δεν ξέρω....αν κάποιος πέρασε παρόμοιες καταστάσεις ας μας πει την γνώμη του.


αποχώρηση από vodafone....

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire