vendredi 2 septembre 2016

Viber και Πολυμεσα από Κρυφές Συνομιλίες

Καλημέρα παιδιά!
Έχω ένα Xiaomi Mi2S και έχω κάποιες συνομιλίες κρυφές στο Viber. Αυτο που έχω παρατηρήσει είναι ότι μετά από κάποιες μέρες, ο,τι πολυμεσα μου έχουν στείλει (φωτογραφίες, βίντεο, ηχητικά μηνύματα) διαγραφονται αυτοματα, και όταν τα αναζητώ από τη γκαλερί κάθε συνομιλίας βγαίνει μήνυμα "Αρχείο δεν βρεθηκε". Αυτά που έχω στείλω εγω είναι όλα εκεί. Έψαξα στο site του Viber, αλλά δε βρήκα άκρη.

Θέλω λοιπόν να ρωτήσω δυο πραγματάκια:
1. Ξέρει κάποιος κάποια ρύθμιση ώστε να μη σβήνονται αυτόματα τα Πολυμεσα από τις συνομιλίες;
2. Πού μπορώ να τα βρω μέσα στο file system του κινητου, ώστε να παίρνω backup αυτών που με ενδιαφέρουν;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!


Viber και Πολυμεσα από Κρυφές Συνομιλίες

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire