mardi 13 septembre 2016

Αγορα tablet η αγορα 2 in one μεχρι 220

Χαιρετω το forum. Παιδια θελω να μου εκφρασετε τη γνωμη σας για να αποφασισω. Θελω να αγορασω ενα tablet απο 8" μεχρι 10". Δεν καιγομαι να ειναι android καθως για μονο που το χρησιμοποιω ειναι το clash of clan. Γενικα η χρηση που κανω ειναι mail,internet,youtube και φυσικα καθε πρωι ενεργοποιηση bluetooth συνδεση με τα ηχεια και μουσικη. Αυτο εως τωρα γινεται με το tablet της γυναικας μου αλλα πεφτει μαχη απο να σημειο και μετα. Επειδη δεν πολυανοιγω το pc πλεον ειπα να αγορασω και εγω tablet. Ειδα 3 εως τωρα και θελω τη γνωμη σας. Lenovo yoga tablet 2 8" το ενα με android και το ιδιο με τα windows 8.1. Ετσι οπως το βλεπω εχει πολλυ ωραια οθονη η βαση του ειναι αρκετα καλη γενικα ειναι ενα καλο tablet ειτε το παρω με android ειτε το παρω με windows 8.1. Και το τριτο ειναι το 2 in one asus transformer book t100taf το οποιο μου αρεσε αλλα ειδα οτι το δινουν με windows 10 και αυτο με βαζει σε σκεψεις. Θελω μια γνωμη αναμεσα σε αυτα τα τρια και φυσικα αν καταληξω στα lenovo καλητερα android η windows. Την χρηση που κανω σας την ανεφερα πιο πανω. Οποτε με καληπτουν και τα δυο συστηματα απλα θεωρω τα windows καλητερο λειτουργικο αν εξαιρεσεις το clash of clans το οποιο θελει android. Αλλα αυτο πιστευω οτι αμα βαλω το bluestacks θα τρεξει λογικα αμα παρω τελικα με windows. Παιδες πειτε μου τη γνωμη μας και βοηθηστε με να παρω μια αποφαση. Μην βαζετε στη μεση το παιχνιδι που ανεφερα γιατι εχω και κινητο με android.


Αγορα tablet η αγορα 2 in one μεχρι 220

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire