mercredi 21 septembre 2016

Θελω την γνωμη σας για αγορα SSD και Micro sd

Γεια σας

1) θέλω να αγοράσω έναν SSD για να αναβαθμίσω το laptop μου.
Λένε οτι είναι μια καλή αναβάθμιση από hhd σε SSD και με ενδιαφέρει να είναι ~256GB αν γίνεται χωρίς να φτάνει τα 80 ευρώ αν δεν είναι απαραίτητο.Σκέφτομαι για Sandisk Που θεωρώ καλή μάρκα , και σκέφτομαι αγορά από Ελλάδα για εγγύηση και έτσι... θα βάλω Linux xubuntu και Windows 7 αν παίζει κάποιο ρόλο. έχω το dell latitude E6500. εσείς που τα ξέρετε αυτά ποιο μου προτείνεται? (ελπίζω να είναι εύκολη η αλλαγή του και ελπίζω να μπορέσω να πάρω της ρυθμίσεις του xubuntu στην νέα εγκατάσταση γιατί δεν θυμάμαι τι ρυθμίσεις είχα κάνει )

2) θέλω να αγοράσω μια Micro SD 128GB για το LG G5 μου για αποθηκευτικό χωρώ πιο πολύ ( δεν ξέρω αν πλέον μπορείς να το κάνεις και άλλη χρήση) πάλι για Sandisk σκέφτομαι άλλα δεν ξέρω αν αξίζει η U1 ή U3 τα λεφτά της... τι μου προτείνεται?

ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας


Θελω την γνωμη σας για αγορα SSD και Micro sd

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire