mardi 20 septembre 2016

Πρόβλημα με Samsung Note Edge SM-N915

Καλησπέρα σας,
αντιμετωπιζω κάποιο πρόβλημα με το κινητό μου Samsung Note 4 Edge SM-N915.

Αρχικά να σημειώσω ότι το κινητό είναι εντός εγγύησης, και το πρόβλημα του κινητού μπορείτε να το δείτε στο ακόλουθο video: https://www.youtube.com/watch?v=LeBXsX0MLik

Πίο συγκεκριμένα ο "Γολγοθάς" μου ξεκινάει από τις 25/8/16 όπου πήγα το κινητό που στο service της Samsung και δήλωσα ότι το κινητό "κολλάει" και κάνει "επανεκκίνηση" μόνο του. Μετά από 2 ημέρες ενημερώθηκα ότι το πρόβλημα ήταν η κεντρική πλακέτα. Θεώρησα λοιπόν ότι ευτυχώς το πρόβλημα θα λυθεί.

Μετά από 10 ημέρες στις 8/9/16 παρέλαβα το κινητό ο οποίο είχε αλλαγμένη κεντρική πλακέτα αλλά το πρόβλημα παραμένει....

Ξαναπήγα λοιπόν στο service στις 12/9/16 και σήμερα (20/9/16) παρέλαβα το κινητό μου με την απάντηση ότι το πρόβλημα δεν το βρήκαν στο service άρα δεν υπάρχει πρόβλημα.....

Τι μπορώ να κάνω για να βρω μια λύση? μήπως κάνω εγώ κάτι λάθος, μήπως τελικά έτσι κάνουν τα Android????? :p:!::cry::dance:

Ευχαριστώ εκ των προτέρων


Πρόβλημα με Samsung Note Edge SM-N915

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire