samedi 17 septembre 2016

[Επίσημο] Moto Z

Έπειτα από την απαίτηση κάποιων συνφορουμιτών, στν ουσία μόνο ο v@gellis το ζήτησε αλλά οκ :p, και καθότι ίσως(?) και να είμαι ο μοναδικός ή ένας από τους πολύ λιγοστούς κατόχους της συγκεκρμένης συσκευής, αποφάσισα πως ήταν η ώρα να αποκτήσουμε και το επίσημο νήμα του moto Ζ.

Έχω στη κατοχή μου λοιπόν ένα μαύρο moto Z περί τις 10 ημέρες κοντά, το πήρα από το handtec 500 λίρες σχεδόν (μαζί έδιναν free και το battery moto mod της incipio).
Το κουτί περιέχει το μαύρο ballistc nylon style mod και έναν quick charger 2.0 μαζί.

Κάποιες πρώτες εντυπώσεις καθότι ακόμα το στρώνω.
- Η μπαταρία είναι δράμα. Με περί τα 230 apps εγκατεστημένα, ζήτημα να βγάζω ένα 3ωρο SOT. Βέβαια, επειδή έχω το battery mod συνέχεια κουμπωμένο (όχι μόνο για την έξτρα μπαταρία, αλλά και επειδή προσθέτει ιδανικό έξτρα βάρος και όγκο στο τηλέφωνο και το κρατάς πολύ πιο καλά) βγάζω combined περί τις 5 με 5μιση ώρες κάποιες φορές.

- Η κατασκευή είναι μοναδική, δεν είναι το βαρύ - και στο χερι και στο μάτι - μεταλλικό industrial του htc 10, αλλά είναι μια υπέρλεπτη - και ταυτόχρονα ανθεκτική -.

- Η κάμερα, πολύ decent, στο αυτόματο λειουργεί υποδειματκά. Έχει γίνει καλή δουλίτσα και στις ρυθμίσεις για manual, αλλά στο 4Κ βίντεο γίνεται λίγο bbq η φάση..

- s/w, εδώ δεν έχω να πω κάτι, απλά το moto app γίνεται όλο και καλύτερο μοντέλο με μοντέλο..


[Επίσημο] Moto Z

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire