lundi 5 septembre 2016

LG G3 Boot loop και Service Procordia

Εχω ενα προβλημα και χρειαζομαι τη βοηθεια σας και τη γνωμη σας!
Ειχα ενα LG G3 32GB D855 λευκο προελευση τσεχιας το οποιο του ηρθε το μαιο η ενημερωση του Marshmallow Και αρχισε τα boot loop.Για να μην τα πολυλογο το πηγα στην αντιπροσωπεια της LG και επισημο service Procordia. Εκει οι αγεναστατοι υπαλληλοι αλλα και οι ακαματες τεχνικοι με κοροιδευαν οτι μου εφτιαχναν το τηλεφωνο και μου αλλαζαν πλακετες, την πρωτη φορα μου βαλανε 16gb, ενω ειχα 32gb τηλεφωνο, γυρισα την αλλαξαν ουτε συγγνωμη για το επιτηδες λαθος ουτε τιποτα και αλλαξα αλλες 3 φορες πλακετες γιατι συνεχιζε το προβλημα και επανερχοταν ανα 2 μερες.Το τηλεφωνο ειχε ενα χρονο πανευρωπαικη εγγυηση εποικινωνησα με την LG Hellas και μου ειπαν να ζητησω αντικατασταση αλλα μολις ενημερωθηκαν οτι το τηλεφωνο ειναι ΤΣΕΧΙΑΣ μου την απερριψαν! Μετα απο φασαριες μου το αλλαξαν το τηλεφωνο με ενα LG G3 32GB D855 γκρι καινουργιο ΕΛΛΗΝΙΚΟ το οποιο ειναι 2 μηνων και παρουσιασε BOOT LOOP με προεγκατεστημενη την Marshmallow! Πηγα παλι στο σερβις σημερα το πρωι αγανακτησμενος καθως χανω για 3φορα ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ και τι μου ειπαν?! εχετε ακομη εγγυηση 2 χρονα μη θα το φερνετε εδω δεν επρεπε να σας ειχαμε κανει αντικατασταση απο την αρχη και τωρα εφοσον ζητησα πιστωση να μου αλλαξουν τη συσκευη να πληρωσω και να παρω αλλο μοντελο το αρνουνται και λενε δεν αλλαζει.. Τι κανουμε τωρα;


LG G3 Boot loop και Service Procordia

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire