samedi 10 septembre 2016

Cubot X9 , δεν συνδέεται με τον υπολογιστή

καλημέρα,

Εχω ενα cubot x9, κ δεν μπορώ να το κάνω να συνδεθεί με τον υπολογιστή μου, ο υπολογιστής τρέχει win xp pro EN sp3.

Τι εχω κάνει μεχρι στιγμής :

Aπο τις ρυθμίσεις του κινητού πάω στο storage (το έχω στα Αγγλικά) παταω το κάτω αριστερά κουμπί κ βγαζει ενα παραθύρι που γραφει: USB computer connection, πατώντας αυτό το παραθυράκι (που αν δεν έχω συνδεσει το τηλέφωνο με τον υπολογιστή εμφανίζεται αχνά κ δεν επενεργεί) εμφανίζει επιλογές σύνδεσης, επιλέγω λογικά την πρώτη: USB storage η την δευτερη: Media Device.
Τοτε εμφανίζεται στο παραθυρι του '' My Computer'' ενας αφαιρούμενος δίσκος ''Removable Disk (F) '' επιλέγοντας να ανοιξει αυτός βγαζει το μήνυμα: Please insert a disk into drive (F).

Προσπαθώντας να συνδεσω άλλο κινητό εμφανίζεται κανονικά το μενου των Windows , δλδ σαν να ανοιγω ένα CD,


Τα φωτα σας πλζ....


Cubot X9 , δεν συνδέεται με τον υπολογιστή

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire