vendredi 9 septembre 2016

Ψαχνω κινητο με ειδικες αναγκες :)

Γεια χαρα
αν ειμαι σε λαθος τομεα ζηταω προκαταβολικα συγνωμη αλλα δεν τα παω καλα με τα φορουμ.

Ψαχνω για κινητο android αλλα λογο προβληματων υγειας, οπως στραβωμαρα και υπερηφανη ακοη, εστιαζω σε μερικες ειδικες λεπτομερειες.
Χρειαζομαι κινητο, σαν εργαλειο δουλειας και οχι για την πλακα μου, με
  1. φωτεινη οθονη που θα μπορω ομως να χαμηλωνω την φωτεινωτητα της πολυ χαμηλα (οπως το LG L9)
  2. με οθονη τουλαχιστον 6''
  3. με δυνατο εξωτερικο ηχειο για ανοικτη ακροαση
  4. με εσωτερικη μνημη στο ρουτ πανω απο 3γιγα, διοτι λογω δουλειας χρησιμοποιω καποια (πολλα) μεγαλα αππ που πρεπει να ειναι στο ρουτ (εκτος και εαν υπαρχει καποια λυση σε αυτο)
  5. με καλο φλας και οχι λεντακια που φτανουν με το ζορι να φωτεισουν στο μισο μετρο
  6. και εαν γινεται, με καλη δερματινη και οχι πλαστικη θηκη

Ξερω ζηταω πολλα και μαλλον θα μου στοιχισει κατι τετοιο. Το χρειαζομαι για την δουλεια μου, οποτε και θα το πληρωσω αλλα καλο θα ηταν να 'πιασουν τοπο' τα λεφτα.
Σας παρακαλω μονο ειδιμονες που εχουν αποψη να μου απαντησουν για να μην χανω τον χρονο μου.
Σας ευχαριστω για το χρονο σας.


Ψαχνω κινητο με ειδικες αναγκες :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire