mercredi 7 septembre 2016

ηρθε η ώρα !!!!

ήρθε η ώρα για καινούργιο κινητό. Το moto x (το παληό), το οποίο με είχε υπερκαλύψει, μετά απο αλεπάλληλες πτώσεις πνέει τα λοίσθια.
Επισης θα ήθελα να ανεβώ λίγο σε ιντσες.
Εκοψα βόλτες σε διάφορα μαγαζιά έπιασα στα χέρια και σκάλισα διάφορες συσκευές.
Έτσι περιόρισα τις πιθανές επιλογές στα παρακάτω:

Μοtorola X Play
Huawei P8
Huawei Honor 7
Huawei P9 lite (3GB)
ΗΤC M9

Θέλω:
1. να μη κολλάει και ειδικά σε multitasking
2. δυνατό wi-fi (μιας και μετά τη καθαρά τηλεφωνική χρηση με απασχολεί βασικά η ιντερνετικη)
3. να φαινεται οπωσδήποτε η οθόνη στο φως ημέρας
4. να έχει στιβαρή κατασκευή (μιας και είμαι τσαπατσούλης). Το gorilla μάλλον είναι απαραίτητο.
5. καλό ήχο στην τηλ. συνδιάλεξη. (εξωτερικό ηχο τα τσεκαρα ολα και με καλύπτουν)

-Δεν παίζω ποτέ παιχνίδια
-Οι φωτογραφικές δυνατότητες δεν με απασχολούν ιδιαίτερα
-Δεν θέλω δίκαρτο
-Τα 16 GB εσωτερική μνημη μου φτάνουν.

Το HTC M9 ήταν με διαφορά αυτό που μου άρεσε στα χέρια μου αλλά με προβληματίζει αυτό που διάβασα για την υπερθέρμανση του
Το motorola μου άρεσε επίσης αλλά μου φάνηκε μεγάλο για τα γούστα μου και δεν ξέρω αν τα 2GB είναι αρκετά πλέον (τα υπόλοιπα ειναι 3GB).
Και το P9lite μου άρεσε αλλά δεν έχει gorilla.
Το p8 και το honor 7 μια χαρά ήταν κι αυτά.

Για πείτε μου λοιπόν απ'αυτά ποιο είναι πιο κοντά στις ανάγκες μου.

edit:καλοδεχούμενο LED ειδοποίησης


ηρθε η ώρα !!!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire