dimanche 18 septembre 2016

Συχνές διακοπές συνδιαλέξεων εξερχομένων ή και εισερχομένων

Γεια σας συνφορουμίτες!
Μην ξέροντας πού θα ήταν πιο σωστό να αναρτήσω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω πολύ τους τελευταίους μήνες υπερβολικά πιο συχνά το αναρτώ εδώ καθώς μου είπαν κι άλλοι φίλοι και στη δουλειά που τυχαίνει να έχουν Vodafone ότι τελευταία τους συμβαίνει συχνότατα.
Ενώ παίρνω τηλέφωνο σε τηλεφωνικά νούμερα κινητών φίλων ξαφνικά διακόπτεται η συνομιλία χωρίς όπως με διαβεβαιώνουν να το κλείνουν ούτε εκείνοι ούτε εγώ.
Το πρώτο που σκέφτηκα είναι μήπως φταίει η οθόνη αφής του κινητού και κατά λάθος με το πρόσωπο ακουμπάω στο σημείο όπου είναι το εικονικό κουμπί αφής τερματισμού της κλήσης..Όμως ψάχνοντας στο μενού δεν έχω κάποια ρύθμιση ενεργοποιημένη για να πατιούνται πλήκτρα κατά τη διάρκεια μιας κλήσης..Αν ξέρετε στα Android κινητά αν υπάρχει κάτι τέτοιο πείτε μου να το αποεπιλέξω..
Μετά μου είπαν και κόσμος με κινητά χωρίς αφή ότι στο δίκτυο τελευταία τους παρουσιάζεται και σε αυτούς το ίδιο..
Σκέφτομαι λοιπόν μήπως φταίει και το δίκτυο;Ψάχνοντας στο διαδίκτυο είδα αναφορές για παρόμοια προβλήματα σε κινητά όμως IPhone κυρίως..Εμένα είναι ένα Samsung Duos GT-S7582 με εκδοση λειτουργικού την 4.2.2 που είχε από τη "μαμά" του η συσκευή.Επίσης άλλα κουλά που συμβαίνουν ανοίγει κατά τη διάρκεια της κλήσης η ανοικτή ακρόαση ή το bluetooth.... ή να μικροφωνίζει και να ακούω αντίλαλο στη κλήση την φωνή μου(Το τελευταίο συμβαίνει από τότε που ημουν και στην Cosmote!!)
Πώς το λύνω το πρόβλημα;Έχετε παρατηρήσει κάτι αντίστοιχο σε σας;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!


Συχνές διακοπές συνδιαλέξεων εξερχομένων ή και εισερχομένων

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire