lundi 19 septembre 2016

Μετάβαση απο android σε iphone.

Καλησπέρα σε όλους!

Εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ android. Είμαι μέσος user, δηλαδή όχι κανένας power guru κτλ :D Οτι συσκευές άλλαζα μέχρι τώρα πήγαινα απο android σε android. Αυτή την στιγμή χρησιμοποιώ το elephone P9000.
Για πρώτη φορά σκέφτομαι να μεταβώ σε iphone και να πάρω το 7άρι που έρχεται απο στιγμή σε στιγμή στην Ευρώπη.
Επειδή δέν έχω πιάσει ποτέ στην ζωή μου iphone, οι απορίες μου μπορεί να είναι λίγο πολύ αναμενόμενες και ίσως "χαζές". Όποιος μπορεί να βοηθήσει, ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!

Α) Θα άξιζε η μετάβαση απο android σε IOS10? (Οκ, αναγνωρίζω πως το συγκεκριμένο είναι λίγο πολύ "φιλοσοφικό" και όχι μετρήσιμο θέμα).
Β) Μπορώ να μεταφέρω τον τηλεφωνικό μου κατάλογο, όλες μου τις επαφές δηλαδη απο τον google account μου, προς το iphone; Και κατ'επέκταση, υπάρχει η δυνατότητα χρήσης google account στα iphones?
Γ) Οσο αφορά τα apps που χρησιμοποιώ ήδη, γνωρίζω πως μπορώ να τα κατεβάσω μέσα απο το app store της apple. Αλλα να υποθέσω πως τα όποια saves, ρυθμίσεις, data, θα είναι όλα στο by default ε; Δέν μπορώ να τα "παντρέψω" ή να μεταφέρω με κάποιον τρόπο αυτα που χρησιμοποιώ μέχρι τώρα ωστε να μήν χάσω τίποτα μεσα απο τα apps μου.


Μετάβαση απο android σε iphone.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire