mardi 2 août 2016

samsung tablet σπασμενο LCD

Καλησπερα σας
ειμαι κατοχος ενος samsung tab s2 t715 αγορασμενου τα χριστουγεννα
πριν ενα μηνα ενω το ταμπλετ βρισκοταν μεσα σε θηκη της samsung bookcover
και μεσα σε τσαντα χωρις καποια πτωσης της τσαντας η δικια μου, ενω γυρησα σπιτι παρατηρησα οτι απο καποια "πιεση" ειχε δημιουργηθει ρωγμη στην οθονη LCD και οχι στο digitizer.
Χωρις να μπορω να καταλαβω πως δημιουργηθηκε γιατι ουτε μου επεσε η τσαντα ουτε εκατσα πανω της τωρα το ταμπλετ εχει αχρηστευτει.Πηγα στην αντιπρωσοπεια στην ευελπιδων και μου ειπαν την κασετα οτι η εγγυηση δε καλυπτει την ζημια κτλ. Και μου προτειναν σερβις του ταμπλετ με 158 ευρω.
Εχω κανει πολυ search και σε αυτο το site και σε αλλα για αντιστοιχες περιπτωσεις ολοι αναφερουν οτι η εγγυηση δε καλυπτει σπασμενη οθονη και μπορω να καταλαβω το γιατι. Το θεμα εοτι δε μπορω να καταλαβω πως γινεται να χαλασει η οθονη απο πιεση και το digitizer να μεινει ανεπαφο κανενας δε μπορουσε να μου το εξηγησει αυτο.
Τα ερωτηματα μου ειναι δυο
1. υπαρχει περιπτωση με καποιον τροπο να δικαιωθω και να δεχτει η samsung την αντικατασταση της οθονης μεσω της εγγυησης υπαρχει καποιο αλλο παραδειγμα καποια περιπτωση που εχετε ακουσει να γινεται αυτο
2. προτιμαω εαν τελικα δε γινει κατι με την εγγυηση να το επισκευασω με αυθεντικα ανταλλακτικακαι απο εξουσιοδοτημενο καταστημα της samsung απο την εμπειρια σας γνωριζεται εαν η τιμη της επισκευης θα πεσει με το περασμα του καιρου οπως πχ οταν βγαινει ενα νεο προιν μετα απο καποιο καιρο πεφτει η τιμη τους
Ευχαριστω πολυ


samsung tablet σπασμενο LCD

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire