mardi 2 août 2016

Τρίλημμα : Mi4c , Moto X ή Nexus 5 ;;

Καλημέρα και καλώς σας βρήκα ! Ψάχνομαι ν αγοράσω κινητό αλλά όντας τρομερά αναποφάσιστος,σκέφτηκα να ζητήσω τη βοήθεια του φόρουμ..το λοιπον,
Θέλω ένα σχετικά οικονομικό κινητό που να έχει καλή κάμερα και καλή μπαταρία χωρίς να μου λαγκάρει.. Τώρα,για να κάνω πιο εύκολη την κατάσταση..Είμαι χρήστης ενός LG L9 Optimus ii και το κινητό το χρησιμοποιώ πολύ για σερφάρισμα και τσατ.. Πλέον όμως η μπαταρία του δεν είναι για πολλά,δε μου βγάζει μέχρι το μεσημέρι αν σερφάρω απ το πρωί,δεν φορτώνουν όλες οι σελίδες,αργούν να φορτώσουν κλπ.. Επίσης έχω λόγω μικρής ραμ λίγες εφαρμογές φορτωμένες για να λειτουργεί κάπως στρωτά και τέλος πάντων θέλω ένα κινητό που να έχει περιθώριο να καλύψει κι άλλες απαιτήσεις μου,αν έχω,στο μέλλον.
Διαβάζοντας και ψάχνοντας κατέληξα σ αυτά τα 3 λόγω τιμής και δυνατοτήτων..Αυτή την στιγμή σε σκρουτζομάγαζα το Μοτο Χ και Mi4c είναι πολύ φθηνά και με 60 ευρώ παραπάνω μπορώ να έχω το Nexus 5.. Το θέμα είναι πιο με συμφέρει να πάρω..


Τρίλημμα : Mi4c , Moto X ή Nexus 5 ;;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire