dimanche 31 juillet 2016

Πρόβλημα με Cubot x6

Καλησπερα σας,

Πρόσφατα το τηλέφωνο της γυναίκας μου παρουσίασε ένα πρόβλημα το οποίο θα σας παραθέσω όπως μου το περιέγραψε.
Δυστυχώς δεν ήμουν παρών όταν έγινε το κακό οπότε πρέπει να σας τα περιγράψω με τα λόγια της συζύγου μου.

Κανα δυο βδομάδες πριν λοιπόν το Cubot X6 της συζύγου μου έκλεισε από μπαταρία, όταν το άνοιξε την άλλη μέρα το μενού ήταν διαφορετικό και σε επόμενα restart που έκανε η σύζυγος μου της εμφανιζόταν μήνυμα ότι το Android αναβαθμίστηκε.
Δεν έχω ιδέα τι αναβάθμιση ήταν αυτή, δεν είδα ποτέ το μήνυμα οπότε υποθέτω ότι ήταν κάποια αναβάθμιση του λογισμικού.
Αφού έκανε την αναβάθμιση άρχισαν τα προβλήματα, άρχισαν να ανοίγουν άπειρες εφαρμογές ταυτόχρονα, άρχισαν να κατεβαίνουν (downloading) εφαρμογές από μόνες τους, εμφανίστηκαν εικονίδια με γυμνές ασιάτισες στην επιφάνεια αργασίας (αυτό δεν ήταν και τόσο άσχημο :P) και γενικά δεν μπορούσαμε ούτε να κλείσουμε καποια εφαρμογή αλλά ούτε και να χρησιμοποιήσουμε κάποια εφαρμογή που θέλαμε.
Γενικά το τηλέφωνο δεν αποκρίνεται καθόλου και σε μια Vodafone που το πήγε η σύζυγος μου της είπαν ότι αν το rootάρουν μπορεί και να σκάσει (δεν έχω ιδέα τι εννοούσαν όταν είπαν θα σκάσει).

Με χίλλια ζόρια καταφέρανε στη Vodafon και βγάλανε τις φωτό μας από το τηλέφωνο αλλά τώρα μας έχει μείνει η συσκευή η οποία δεν ξέρουμε αν μπορεί κάπως να χρησιμοποιηθεί ή όχι.

Ελπίζω κάποιος από εσάς να γνωρίζει κάτι σχετικά με το θέμα.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας.


Πρόβλημα με Cubot x6

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire