jeudi 30 juin 2016

Καταγγελία σύμβασης και αλλαγή παροχου

Καλησπέρα..
Εγώ αντιμετωπίζω προβλήματα με το τραγικό μόντεμ που με έχουν δώσει από την forthnet το zxhn h108n. Αρνούνται να μου το αλλάξουν με ένα άλλο αν και προφανώς γνωρίζουν ότι είναι για πέταμα. Βέβαια τα παιδιά που με ενημερώνουν για αυτό οκ υπάλληλοι είναι και καταλαβαίνω ότι αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας οπότε δεν έχω να πω κάτι άλλο και το σέβομαι.
Το συμβόλαιο μου λήγει σε περίπου 5 μήνες οπότε δεν τίθεται θέμα για αλλαγή παροχου τότε, αυτό εννοείται. Το θέμα είναι ότι μας δίνεται όλους η δυνατότητα να κάνουμε καταγγελία σύμβασης λόγω των διαφορετικών χρεώσεων από τις 1/9 με αποτέλεσμα να μπορώ να πάω σε έναν άλλον παροχο νωρίτερα και να απαιτησω από την αρχή ένα καθώς πρέπει ρουτερ.
Αν καποιος γνωριζει θα ηθελα να με ενημερωσει πως και που μπορώ να κάνω την καταγγελία σύμβασης.

Σας ευχαριστώ πολυ

Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Καταγγελία σύμβασης και αλλαγή παροχου

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire